close


I wish you bluebirds in the spring
To give your heart a song to sing
And then a kiss, but more than this
I wish you love.


And in July a lemonade
To cool you in some leafy glade
I wish you health
But more than wealth
I wish you love.


My breaking heart and I agree
That you and I could never be
So with my best,
My very best,
I set you free.


I wish you shelter from the storm
A cozy fire to keep you warm
But most of all when snowflakes fall
I wish you love.


My breaking heart and I agree
That you and I could never be
So with my best,
My very best,
I set you free.


I wish you shelter from the storm
A cozy fire to keep you warm
But most of all when snowflakes fall
I wish you love.


春天到來時我祝福你
讓春天的知更鳥
帶給你心頭一首歌
一個吻
但更勝於此的
是我的祝福
我祝福你擁有愛情


夏季七月裡
我願你在繁密的草地上
也能擁有一杯檸檬水的清涼舒暢
我願你健康更勝於富有
我祝福你擁有愛情


我曾心碎了
但我也因此明白
我們的故事不可能再繼續下去
因此請帶著我的祝福
我全部的祝福
我釋放你讓你自由


當有暴風雨時我希望你有庇護
有溫暖的爐火讓你感覺暖和
最重要的是
當雪花紛飛飄落時
我祝福你擁有愛情


我曾心碎了
但我也因此明白
我們的故事不可能再繼續下去
因此請帶著我的祝福
我全部的祝福
我釋放你讓你自由


當有暴風雨時我希望你有庇護
有溫暖的爐火讓你感覺暖和
最重要的是
當雪花紛飛飄落時
我祝福你擁有愛情
arrow
arrow
    全站熱搜

    dbloveming 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()